آنها ورزشی ایزوتونیک با نوشابه خوب یا بد برای رسیدن به سطح کراتینین بالا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آنها ورزشی ایزوتونیک با نوشابه خوب یا بد برای رسیدن به سطح کراتینین بالا

نوشیدنی های ورزشی فرموله شده برای کمک به مردم و آب کافی برسانید انرژی در طول و یا بعد از ورزش. با این حال، زمانی که بیمار می شوند آزمایش سطح کراتینین بالا، شما نیاز به انتخاب نوشیدنی های عالمانه. آیا نوشیدنی های ورزشی ایزوتونیک خوب یا بد برای بیماران با سطح کراتینین بالا؟

lasنوشیدنی های ورزشی ایزوتونیک چه هستند؟

نوشیدنی ایزوتونیک یک نوع رایج از نوشیدنی های ورزشی حاوی غلظت های مشابه شکر و نمک و فشار اسمزی همان مایعات بدن است. از آنجا که آن می تواند جایگزین مایعات از دست رفته از طریق تعریق، نوشیدنی ایزوتونیک ایده آل برای مردم انجام ورزش های استقامتی گزینه است.

چه چیزی باعث سطح کراتینین بالا؟

ارتفاع از سطح کراتینین سرم معمولا به علت کم شدن آب بدن، کار زیاد، ورزش شدید، بیماری های کلیوی، و غیره. هنگامی که بیماران دارای سطح بالای کراتینین، که بیشتر در معرض ابتلا به خستگی، تشنگی، تورم، درد، فشار خون بالا، و غیره می باشد.

با توجه به علل سطح کراتینین بالا، پزشکان می توانند تعیین کنند که آیا نوشیدنی های ورزشی ایزوتونیک خوبی برای آنها هستند. برای پاسخ مستقیم به شما، شما می توانید یک قرار ملاقات را آنلاین.

اگر سطح کراتینین بالا توسط دست دادن آب بدن ایجاد می شود، نوشیدنی های ورزشی خوبی برای آنها هستند.

از آنجا که نوشیدنی های ورزشی می تواند توسط بدن جذب می شود به سرعت به عنوان آب می تواند تشنگی را فرو نشاند و مکمل انرژی بیشتری برای بدن است. سپس بیماران می توانند Rehydrated باقی می ماند و از بین بردن خستگی.

اگر سطح کراتینین بالا است که به علت مشکل کلیه، آنها ممکن است مجبور به پرداخت توجه به نوشیدنی های ورزشی ایزوتونیک.

بیماری های کلیوی است به احتمال زیاد منجر به عدم تعادل الکترولیت، در حالی که نوشیدنی ورزشی ایزوتونیک می تواند کمک به تنظیم تعادل الکترولیت ها و مواد معدنی است که می تواند مکمل. با این حال، بیماری کلیوی است که اغلب با فشار خون بالا همراه است، و پس از آن بیماران باید مصرف خود را از نوشیدنی های ورزشی محدود، زیرا آنها حاوی نمک اضافی.

آن را باید در شرایط بیماری آشامیدنی حق انتخاب شما بستگی دارد. برای انتخاب یک نوشیدنی خوب، شما می توانید درخواست کمک آنلاین.





:: برچسب‌ها: بیماری کلیوی مزمن، رژیم غذایی بیماری مزمن کلیوی، سطح کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: